What to do?

God dag. Kom nyss hem. Jag har flängt runt med Dennis hela morgonen och nu väntar jag på att Kim ska höra av sig. Ska hooka upp på en fika idag. Efter det ska jag förbi Raddanpaddan för en tur i höstsolen. Får se om jag hinner förbi Dåntorp efter det.

Jag håller på att dö av uttråkighet nu när jag inte jobbar. Fysatan vad tråkigt det är att bara drälla hemma och inte ha något vettigt alls att göra. Eller så är det bara att jag inte vet vad man kan göra. Idag är jag iallafall lite uppbokad.

Min bil gnisslar fortfarande. Jag får panik snart! Jag menar, hur många gånger ska jag behöva lämna in den? Den är ju ny ffs, tycker inte att den ska låta då. Ska åka lite till och se om det blir bättre, annars är det bara att åka upp dit för 5e gången. Blä.

Daniel smsade mig innan och frågade om jag ville/kunde åka till Norge den här helgen. Gah! Jag saknar Jennifer sjukt mycket och vill verkligen åka, men då mjåste man ha stålar också. Crap!

Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe och fundera ut hur jag ska lösa hela min situation.
Är så glad att jag har min älskade Dennis, och hästarna såklart!


sv: idag har jag min medryttare som rider. så ska bara dit senare ikväll och kvällsfodra.



kan tänka mig att man inte får mycket tid över

2008-10-23 // 14:09:13
» jenni

men.. men.. vi då?

e du inte glad att du har oss oxå...?

en stilla tår faller

2008-10-23 // 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback