Yesterday

Hej hopp.

Gårdagen var rolig. Vi satt här hemma hos oss och tog ett par glas vin. Efter det begav vi oss till Oleary's. Träffade så mycket roliga människor där, bla en britt, irländare och en ryss. Alla dom var hur roliga som helst och fick oss aqtt skratta gott hela kvällen.

Efter stängning åkte jag och Dessan vidare på någon efterfest lååångt ut i skogen. Det var kul folk där med. Åkte hem vid 5 tiden tror jag. Så nu mår jag som jag förtjänar antrar jag. Har varit säng/soffliggandes hela dagen och inte gjort ett smack mer. Försöker få Dennis att laga mat åt mig haha. Håller ju på att hubgra ihjäl.

Det blev ju då ingen Skansen idag. Dels så regnade det ju och sen är jag inte allt för pigg. Får se när vi åker dit iaf. Och i morgon får vi se omj jag förblir arbetslös eller om jag får jobbet. Känner mig lagom nervös.

Nä nu ska jag titta vidare på den bästa serien evör: Life


Hejs



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback