4 dagar kvar!

Sen flyttar vi. Fyfasiken vad tiden går fort! Vill bara ha söndag nu. Och ha nyklarna till vårt nya hem.

Hur som haver, tänkte uppdatera min för tillfället tråkiga blogg en snabbis.


Jobb; jobbar på i stallet, nere på Rudan och så vidare. Inte många timmars ledighet, men det blir stålar!

Livet; har varit / är småsjuk titt som tätt. Febrig och snorig om varannat. Men jag är glad ändå. Nästan :)

Hästarna; har inte hunnit vara så mycket ute hos Raddan i nya stallet, pga jobben, men var förbi idag och hon såg ut att må bra. Har ju varit skadat ett tag nu. Jojjepojje red jag för första gången här om dagen. Eller, en kort tur i skogen blev det. Så steg ett är nu avklarat! Ska ut ikväll också och ta hand och motionera honom ett varv.

Haha, ja det var mitt meningsfulla liv för tillfället. Så snart jag blir ledig och fått ordning på lägenheten ska jag bjuda över alla mina nära och kära på mat eller fika. För jag har inte glömt er! Och tack för att ni står ut med att jag typ gått under jorden. Snart bara 2 veckor kvar, sen blir allt nog bättre!



Jennifer, jag saknar dig!


hey babe! hoppas ni mår bra & trivs i nya lägenheten! massa kramisar

2008-09-14 // 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback