Mysmysmysmys med sooool!

Jag blir så glad när solen är framme och värmer så mysigt. Får liksom en helt ny energi. Allt som kändes marigt och jobbigt i morse är som bortblåst nu. Så för att mysa lite extra i solen tänker jag åka ut till RaddanPaddan och slänga på ett fleecetäcke och lunka ut barbacka och bara mysa! Det är nog det bästa sättet man kan njuta av en fin höstdag. Nästintill obeskrivligt.  Sen ska jag hem och hjälpa Dennis att röjja av det sista sista i gamla lägenheten för att sedan kunna lämna in nycklarna i morgon. Och i morgon är det även sista dagen för min del i stallet. Ska bli skönt att kunna fokusera på ett jobb, istället för 3.

Sen ikäll ska jag nog ta ett glas vin och spela lite GuitarHero. Åkte förbi Mats och Ellis igår och hämtade upp det.

Nej nu känner jag mig supermysg, blir lite varm Oboy på balkongen sedan åka och lunka med tottohästen


Ha en supermysig dag mina vänner. Ut och njut av solen!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback