Nu får jag skämmas

Fy vad dålig jag är på att skriva! Men jag kan berätta varför. Största anledningen är att jag inte har någon dator för tillfället, andra är att jag jobbar 7 dagar i veckan, två pass om dagen hela den här månaden ut. Måste fiska in lite pengar. Men jag lever, mår bra (sjukt trött, men det är en annan femma), och så vidare. Familjen Lamb Vass har nu äntligen fått flytta till sin nya stoora lägenhet på Valla. Wohooo nu är vi nästan grannar :) Vi flyttar den 14e. Inte långt kvar nu. Nej men så livet det springer på iallafall. Jag tycker att det är ganska skönt att ha massor att göra. Har en tendens att bli småstressad av att vara ledig haha. Stört men sant.

Hur som haver, byxan skaver... Jag ska ta och göra lite nytta nu. Och försöka kasta in ett inlägg lite oftare kanske?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback