Rubrik

Haha kommer intye på några bra rubriker längre.



Jag har kollat på massvis med datorer idag. Hittade ett par stycken jag blev förälskad i, men har inte riktigt den budgeten om man säger så :) Kan förhoppningsvis beställa hem en i morgon iaf, en helt vanlig bra bärbar. Så nu håller vi tummarna.

Annars så sitter jag nere på jobbet just nu. Är stört lugnt här idag. Jag har hunnit vattna blommor, fixa bort och duka upp 2 konferenser städa, tvätta och småpyssla lite. Duktig Jessica. Sen efter detta bär det av till stallet för att kvällsfodra.

Kan tjata lite till om att jag läääängtar tills flytten! Så nära nu. Och jag längtar efter vår soffa.

Nej nu blev det ett tråkigt inlägg igen. Ge mig något att skriva om!


Hej hopp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback