Söndag

God dag. Har precis kommit hem från Willy's, Åkte dit med Della för att införskaffa lite mat till huset. Skönt. Efter det tvättade vi Dennis bil, skulle tvättat min med men det blev försent. Nu står Dennis och ska laga köttfärssås och jag ska hacka ihop en sallad snart. Tar mig tid att blogga lite emellan.

Jag har en god nyhet att dela med mig av. JAG FICK JOBBET! Jag kommer jobba heltid på ett och samma ställe nu. Inget mer gå upp klockan 5 varje dag för att hinna med att jobba på 2-3 ställen för att i slutändan knappt få ihop till hyran iallafall. Fyfasiken vilken lättnad. Så på onsdag börjar jag på mitt nya jobb, restaurang Da Capo i Brandbergen. De har rustat upp restaurangen ordentligt så nu är det superfint och mysigt där. Inte lika risigt som jag kom ihåg det.

Jag var ju där i fredags och provjobbade. Alla var supersnälla och roliga, jobbet var alldeles lagom och det gick bra. En sak finns det dock, som jag ogillar. Men det är bara att bita ihop och agera proffesionellt. Det ska inte få sumpa min jobbchans alls. Eller, snarare den personen. Och jag vet att du kikar i min blogg ibland eftersom du visste att jag sökte jobb där. Så snälla; jag har inte glömt det som har hänt. Försök inte bli vän med mig. Klart vi kommer bli tvugna att kommunicera på jobbet, men that's it! Tack igen.

Men hur som haver, grattis till mig och mitt nya jobb. Nu ska jag hacka ihop en sallad i mitt älskade stooora fina kök ;)


Bajj bajj


» jenni

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTRA!=)

2008-09-21 // 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback