Uppdate

- Hej jag heter Jessica och jag ska iväg på arbetsintervju ikväll.

Haha, japp. Ska upp till närkrogen i Brandbergen och söka heltid som servitris/bartender. Är väl kanske inte drömjobbet, men det blir ett jobb och stålar. Så håll tummarna att jag får det! Och om jag ska vara ärlig så vill jag hellre jobba påen närkrog i förorten än en tjusig restaurang inne i stan. Det blir en helt annan stämning liksom. Inte lika stelt och smörigt, om ni förstår. Så jag hoppas, hoppas att jag får det.

Jag älskar vårt nya fina hem, måste bara få tjata lite till om det hihi. Börjar bli hemtrevligt nu också. Jag vill bara få upp gardinerna, sen är jag nöjd.

Kan uppdatera om Sajko också. Han mår bättre nu. Igår reagerade han på smärtstillandet genom att kräkas en del. Vi ringde vetten som sa att vi skulle hoppa över den medicinen och se om han blev bättre. Skulle han bli dåsig och tappa matlusten idag så kunde detvara blödningarna som blev större. Men tack gode gud så har han ätit och varit någorlunda pigg idag. Han har ju själklart ont och haltar omkring, men det ska nog bli bra.

Nej nu ska jag ta och dricka lite kaffe och fundera på allt och ingenting.

Over and out


» jenni

Hoppas det går bra!!!!!!!!!!!

2008-09-16 // 18:30:51

Åh va orolig jag blev när jag hörde om lilla sötisen! Jag har hållit tummarna i massor för honom!

Och gör juh det fortfarande självklart!

Pussa på snutten från mig!

Pussar & kramar

2008-09-17 // 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback