YAY!

Sitter vid min nya fina bärbara dator nu :) Woho! Så nu ska det bli andra bullar här på bloggen. Jag har min egna bärbara nu. Skönt. Kommer bli superlätt att slänga upp bilder också för den delen. Har både minneskortsläsare och blåtand. Ska eventuellt designa om bloggen också. Har småtröttnat lite på min.

Well well, ska fixa mig och åka och jobba.

Tjipp!


Weei! Roligt me ny dator!



Men kom ihåg, du komme inte kunna ha den länge. En natt kommer den spårlöst försvinna. Bara sådär

2008-09-26 // 19:58:00
» jenni

Ajm happi 4 ya gums!

Massa kramar!

2008-09-26 // 20:34:05

Haha så det säger du, Della? Hum, undrar var den kan ta vägen...? I häv lajk no ajde!

2008-09-26 // 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback