-.-

Så var det söndag igen. Igår när jag kom till stallet så upptäckte jag att Dalila gått 6 dagar i rad, så då fick hon vila igår. Men jag fixade allt som behövde fias sen åkte jag till Dåntorp och hookade upp med Jessica som hade varit ute på mystur i skogen. Åker hem till Daniel och våldgästar som två dårar. Jag och Daniel bestämmer oss för att vara nyktra och bila runt från fest till fest typ. Men vad händer? Jo jag blir på cp humör, tappar all glädje och bara ruttnar ihgop. En riktigt dålig dag blev det. Men vi tog oss iväg tillslut och det kändes lite bättre. Men jag var inte så social så vid 12 tiden var jag hemma igen. Rörig dag. Japp.

Idag ska jag till Dalila som vanligt, sen kanske jag ska möta upp Emelie, annars så blir det nog lugnt.

Skriver kanske en rad sen.



» Jenni

du är en hejjare på totto

2009-04-26 // 12:47:45

fin bild på er!:) duktig tjej jessica!

2009-04-26 // 13:12:19

Tack :)

2009-04-26 // 20:11:13
» Nena

Jättefin bild ju!

MÅSTE se tottohästen =)

2009-04-28 // 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback