Bitterfitta? Aldrig!

Vet ni vad jag kom på?

Det är Metallica på måndag!

Ska snart åka och jobba. Kom på att jag knappt bloggade något igår så då skriver vi en rad nu :)
Igår gick jag och Dennis upp med tuppen för att lämna in min bil på service 07:00. Efter det åkte vi hem, tog en kopp te och kollade nyheterna. Bilen var klar vid 10, därefter åkte jag och fiade mina naglar, sen småhandlade jag lite till hästen och sen bar det av till jobbet. Gick bra på jobbet, var pisslugnt och bra. Men när jag kom hem inatt så upptäcker jag en stor blå picup-truck på min p-plats. Jag blir förbannad och ringer och kollar vem det kunde vara.  Ingen som vi kände iaf. Så då ringer jag störningsjouren och kollar vad fasiken man ska göra? Jag ville bara hem och sova, inte leta bilägare´! Jag tar regnummer, går hem och söker på det. Får upp ett företag med ett mobilnummer. Ringer. Väcker en stackars herre som svor över sin son som lånat bilen och precis håller på att flytta in i barackerna. Haha, så då fick jag hans nummer och ringde och bad han flytta på sin bil och skaffa en egen ruta.

Att man kan vara så bitter när man är trött? Nu skulle jag aldrig vara så otrevlig mot pojken :) Snarare, ja stå du där sålänge, jag kan stå här... Suck.

Nej nu sprang tiden iväg, ska tvätta mitt röda öga och åka och jobba. Efter det ska jag rida ut med Dalila och sällskap av Perla, den söta islänningen i stallet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback