...

Jag.. är.. trött..!

Ska snart åka och plocka upp Jessica och lämna henne i stallet, sen åka till jobbet. Jobbar till 16 idag, sen är jag ledig fredag och lördag :) YAY!

Sitter och undrar var solen är? Inte fasiken är den här, utan vi har regn, och kaaaallt. Känns inte okej alls. Vill iaf ha lite uppehåll när man är ledig. Får se hur det blir med den saken.

Inga storslagna planer alls för helgen. Leka med min Dalila, forstätta städa och göra massa fint här hemma sen får vi se. VAd ska alla andra hitta på?


Så börjar vi dagen med en dos sötma. Lilla Extra i höstas (dennis mammas vovvsing)

Vet ni vad? Nu måste jag gå.


Nej, juste! Vi ska köpa ett nytt köksbord i ek idag :) YAYAYAY. Som jag har längtat. Snart ser köket ut precis som jag vill ha det. Den här blåa väggen ska dock fortfarande få sig en omgång. Men sen så. En sak i taget :) Sen bloir det Ikea vid lön för att tookshoppa!


Nu ska jag gå.

Hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback