FlängJessica

Så nu var man hemma igen. Har som sagt varit på Ikea och MartinOlsson med Alex från jobbet. Införskaffade lite nya glas and so on. Sen lämnade jag ett skoskåp (?) till Kim som beställde det från Ikea :) Och nu ska jag svida om till mer hästiga kläder och åka till min Lila. Pernille ska låna med henne till Blåkulla och ha med henne på en lektion ikväll, och jag ska självklart filma och ta massa kort! Så nu ska jag åka och fixa i stallet och försöka få henne så ren som möjligt :) Kan nästan slå vad om att hon har rullat sig massa, bara för att! Haha, sötisen.

Hörs av ikväll? Absolut!

Enjoy the rest of the day people


» Kim

Tack för hjälpen än en gång idag! Jag vill också följa med till stallet någon dag! Det låter så mysigt!

2009-04-07 // 17:34:17
» Jenni

jag blir trött bara av att läsa. hur orkar du människa?

2009-04-08 // 07:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback