Gårdagen i bilder


Katterna myser i solen


Årets första tusselago, ursäkta skräpig bild :)

Vi var och fikade på Ben&Jerry's i tyresö


Jessica var asnöjd, vill jag lova!

Jag var också supernöjd. Ser här ut som ett litet cancerkid dock, men det gör inget!

Vi var ju på StockholmsRidhus också. Jessica provred en supersnygg Frieserkorsning, som var lite speciell. Men efter en stund såg de ut att komma ganska bra överrens, och Jessica ska dit och rida nästa vecka igen. Dumma mig tänlte inte på att ta bilder :(

Anyhow, ska snart ut till Lila, sen hem och fixa mig och packa lite saker och åka till jobbet. Kommer sova kvar där, eftersom jag jobbar slut (stängning) bikväll och börjar 9 i morgon plus att vi kommer ha crazyass massa att göra i morgon. Så det är min plan. Men datan följer med :) Så jag kan slänga iväg ett inlägg inatt :)


» Jenni

söt du e. du ser jätteung ut på bilden juhe hehe=)

du måste komma över snart!

träffa Rocky!

2009-04-02 // 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback