Helgen is över

Det har varit en bra helg på jobbet vill jag säga :) Vi har bland annat haft en grupp äldre damer och herrar som var så nöjda med helgen så innan de åkte hem idag samlade de ihop oss i personalen och sjöng en tacklåt på finska :) Hihi snacka om att ens hjärta smälte! Men gissa om jag är trött idag? Ohja... Har precis gjort ett desperat försök på att bli pigg med Berocca, koffeintablett och lite godis. Ska precis byta om och åka till Dalila. Vet inte om jag ska rida ut eller ge mig tusan på galoppen? Svårt val det där.

Igår hade jag suupertrevligt hemma hos Helenas familj. Vi grillade och drack lite vin. Sen åkte vi hem till Helena och däckade, iallafall jag. Så jädrans trött vid 10 tiden. Så jag och hennes katt Lazy hoppade i säng och mös loss. Sötkatt!

Anyhow, ska kila innanregnet kommer tillbaka. Har inga roliga bilder att bjuda på idag, men det kommer nog snart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback