Mys 1.0

Sitter hemma i min ensamhet. Var precis hos Dalila och red en sväng. Fick till en ASBRA högerfattning (det är hennes svåra) och hon kändes superfin. Så det blev ett kort men effektivt pass. Gissa om jag var nöjd? :)


Glömde jag säga att jag sitter hemma vid vårt nya köksbord? Jo det gjorde jag nog. Jag och Dennis köpte ett nytt fiiint ekbord idag. Hela köket fick en annan stämning när glasbordet försvan. Lovely! Så nu har jag tänt en massa ljus, lagar lax med pesto, spenat och vitlöks-ska-vi-kalla-det-sås? Och potatispré till det. Så snart ska jag äta det här i min mysfaktorlägenhet. All by my self. Känns riktigt trevligt med lite egentid.

Efter att jag myst klart och börjar bli uttråkad ska jag leka med Daniel och Jessica. Får se vad vi ska hitta på.

Nu ska jag avspisa min mat.

hejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback