Mys i trollskogen

Åh, jag har haft en sån bra dag! Vaknbade vid 8 tiden i morse och låg kvar i sängen till 11 snåret och kollade på tv. Efter det åkte jag ut till Dalila och fixade där. När Pernille kom bestämde vi oss för att rida ut en sväng. Det blev en tur till Vega och Kvarntorp. Planen var att rida förbi Dennis föräldrar, men de var på landet. Men dit red vi och sen hoppade vi in på en skogsstig på vägen hem som nästan var så igenvuxen den barea kunde bli. Massa fallna träd, vattensjöar, lervällingar och fan och hans moster :) Men hästarna skötte sig jätte bra. Skönt att veta att Lila inte bryr sig om pendeltåg, grävmaskiner, fyrhjulingar (som brände och sladdade i rumpan på henne) och allt vad vi sprang på. Men hon var glad och blev tillochmed lite sådär full i fan och ville rejsa haha. Men feg som jag är så passade jag på det. Men Pernilles syster ska låna Lila på måndag så då ska de ut och rejsa. Hoppas Dalila blir nöjd då.

Hur som, efter det så mötte jag upp min saknade Sofie på en kaffe hos mig. Och när hon åkte så krashade jag i soffan och mös. Nu har jag förflyttat mig till sängen och ska kolla klart på filmen här.



Min fina stjärna och jag.


Nä, hade nog inge mer att berätta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback