Nöjd

Kom precis hem från stallet. Var som sagt på Blåkulla med Dalila idag. Det gick mycket bättre den här gången och Dalila såg trevolig ut. Hejja hejja! Ska snart sova för att stiga upp och jobba i morgon. Efter det kan ni nog gissa vad som händer..? STALLET :) Haha, mitt liv går på rutin nu. Kliva upp, läsa bloggar, stall eller jobb, jobb eller stall efter det, hem pussa på dennis, läsa bloggar sen sova. Ibland hinner jag med att leka med kompisar också. Men vet ni vad? Jag tycker om mitt liv som det är just nu. Kan nog inte bli mer nöjd med allt.

Jag har (utan inbördes ordning) :
* Världens bästa jobb
* Riktigt fina vänner
* Min älskade, älskade Dennis!
* En nästan aldelles egen häst (så nära det kan bli)
* Tak över huvudet
* Och självklart min underbara bil som tar mig överallt.
* Juste, två knasiga katter som sätter guldkant på min vardag.

Loves it.


En till som älskar livet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback