Sämst..

Usch jag vill bara glömma gårdagen. Helst nu. Jag blir så irriterad på mig själv bara jag tänker på det.

Jag vet att jag är duktig inom det yrket jag har, alltså servering. Och jag vet att andra vet det också. Jag älskar verkligen det jag gör, men igår vet jag inte vadc som hände. Eller inte hände, kanske?
Kan kort och gott säga att allt som kunde gå fel, gick fel, och det som jag inte gjorde fel, gjorde jag inte alls. "Oj, här kommer eran soppa, men ni har inga skedar?" "Oj, här kommer er dessert, men ni har inga dessertskedar?" "Oj, hade jag inte beställt fram maten?" "Oj, var inte ljusen tända?" "Oj, hopppsan där hade jag sönder ett glas! " "Ojoj där tappade jag nästan all dessert". Ungefär så bra gick det för mig igår. Var så arg på mig själv! Vad fan gick fel?! Gah! Jag ville typ dränka mig i vattnet eller åka hem och skämmas, men jag skärpte till mig och gjorde allt vad jag kunde efter middagens katastrofer. Och det slutade bra. Thank god!

Anyhow, ny dag, nya tag. Är ledig hela helgen nu så jag ska njuta av solen som värmer massa skönt där ute. Ska snart oka och ge Dalila med vänner lite lunch hö. Ska nog rida lite senare idag. Sen får vi se vad som händer.

Nu ska jag äta lite frukost.


Men stackare !

Det där är inge roligt när man jobbar på krog Haha

Tro mig. Jag vet !

2009-05-02 // 10:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback