Sol, sol, strålande sol!

Igår var jag rätt trött i huvudet efter jobbet. Mycket att göra osv. Men så kan det gå! Åkte ut till Dalila sen med noll energi eller inspiration i kroppen. Men väl ute så blev jag ganska glad igen och så bestämde vi oss för att rida ut barbacka med Totte, Perla och Augusta. Skrittade ut en 50 min kanske och det var så trevligt så! Ska jobba igenom böjning och ställning idag på volten.

Efter det så ska jag jobba. Daniel och Jessica kommer ut senare och ska simma och eventuellt ta ett glas. Och från och med i morgon och hela helgen är jag ledig! Fredag, lördag och söndag är jag ledig. Ska bli asskönt att ha lite långledigt. Ska passa på att vara ute i det fina vädret en massa, leka med min häst, mina vänner, grilla och pussa extra mycket på min Dennis.

Nu ska jag hoppa i stallkläder och bege mig.


Slidestop!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback