Som en stolt mamma!

Pernille lånade ju Lila till blåkulla igår. Gissa om jag känner mig som en stolt mamma nu? Hon gick raka vägen in i transporten, utan en suck. Stod stilla hela vägen dit, liiite lite skärrad när vi kom fram (småsvettig och skakade liiiite bara) kliver ur och promenerar snbällt brevid mig när vi spanar om det nya området. Sen går hon raka vägen in i ridhuset och gör sitt. Bryr sig knappt om de andra hästarna. ÅH! Dyktig Dalila. Ska kanske vara med på en tredagars kurs på Blåkulla i sommar. Ska kolla idag om det finns platser kvar bara. Håll tummarna att vi kommer med.

För övrigt ska jag åka till stan nu och hämta min fortfarande fulla vän Daniel :) Han har varit på Riga kryssning och lät sådär lagom vid liv nyss. Efter det blir det stallet och sen hem, duscha, äta och sen jobba.

Skriver kanske en rad sen, people!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback