uggabugga

Jag är helt slut i både kropp och själ nu. Har jobbat 9-16, åkt förbi Ellis på en snabbfika, åkt hem och nytt om till stallkläder, varit ute och konditionstränat Dalila vilket hon gillade :) Galopperade massa och det var superroligt. Åkte hem och betalade räkningar, diskuterade ekonomi med Dennis, åkte med Jessica till Coop som för övrigt har en ny hästavdelning? Spännande. Priserna kändes lite översatta, men de hade det mesta vanliga prylarna. Imponerande.

Skulle köpa lite småprylar till hästen, men jag tänkte ta en vända till Eko och Lillhästen i morgon. Kanske blir nya skor plus byxor? Will see..

Jo jag lämnade ju in mina ridstövlar för lästning också, Klara på torsdag. Kommer bli så skönt att slippa bortdomnande vader sen haha!

Time for some sleep.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback