Tjiptjop

Nu var jag sådär dålig på att uppdatera. Så vilken tur att jag vaknade tidigtr idag och bara ska ligga och slappa och vila tills lunch? Då hinner jag berätta vad jag har hittat på de senaste dagarna.

I torsdags skulle jag ju som sagt leka med Daniel och Jessica. Men jag var så sjukt trött så det enda jag gjorde var att skjutsa in dem till Kngsholmen och sen åkte jag hem och bokstavligen krashade i säng. Helt utmattad! Igår var jag trött igen, men orkade göra lite iaf. Först ut till Dalila såklart, longerade henne och hon betedde sig lite utav en kossa haha. Men som sagt; man kommer långt på att vara söt. fter det åkte jag till Jenni och Engla där jag träffade Rocky och fikade. Vi passade på att ta en glass ute i solen såkklart :)






Sötaste ngen i heeela världen! Snygg hon var i min keps :)



Efter det åkte jag hem och fixade mig innan vägen ledde ut till Dalarö där vi grillade hos Helena och Dirk. Mcho trevligt! Blev dock crazy ass trött igen så jag åkte hem med Stefan så jag var hemma precis vid 12. Ganska lagom ändå, tycker jag.

Men hur som, idag skiner solen, ska passa på att vara ute idag och mysa med Dalila. Ska nog ut och galoppera med henne idag. Träna lite kondis iaf.



» Jenni

Världens coooooolaste unge kärlek

2009-04-11 // 14:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback