Valborg

Idag är det valborg. Idag är mitt öga mer svillet och kliar. Svider småskönt gör det också. Tjusig tjej!

Ska snart köra ut bror min till Dalarö, sen ska jag överlista alla människor och gå på bolaget innan lunch, hämta mina ridstövlar och sen till Dalila. Ska lämna stallhyrapengar och mocka. Rider nog senare idag.

Igår föresten så var Helena med till stallet.. Jag fick låna Perla till henne så vi red ut i skogen. MYSIGASTE ävör! Helena var så jäkla modig att hon till och med galopperade på travbanan med oss! Ska nog låna Perla fler gånger så hon kan följa med.

Anyhow, inga planer för dagen annars. Men inatt ska jag var apå Kingstown inne på söder där Dennis och Timpa ska spela. Ska in och dricka lite vin innan :) YAY.

Jo juste, ska ju till jobbet sen också oc inventera alkoholen. Mindre kul, men måste göras.

Gotta go.

Tjipp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback