1.




Nu ska jag ge mig fan på det här.
Ska fixa det!
Massa självdiciplin och ett bra mål så går allt.
Men so far, so good.






Well well, Har varit i stallet för en stund sedan. Dennis och Jonas kom förbi med lite Donkenmat som vi käkade på fikabänken. Sen gick vi ner till hagen så grabbarna kunde hälsa på Dalila. Dennis var mycket modig och morsade på alla 3, men Jonas nöjde sig med Totte :) Läskigt tycker han. Impad att han ens gick in i hagen. Jag gosade loss med min stjärna och Dennis tog en och två muppbilder på oss.


Pusskalas


Bus :)


Jonas i bakgrunden och mina två älsklingar!


Bebis!


De finaste jag har!


Ett stycke Toddvigg. Perla var på egna äventyr en bit bort så ingen bild på henne fick jag :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback