11. Pepp pepp!!

Oh nu är allt på bättringsvägar! Har fått en helt ny dos av energi till livet. Var på personalmöte idag och jag vet inte vad det var, utan jag fick bara en kick att nu jäävlar ska det bli en bra höst. Städade upp baren lite och åkte sen och köpte lite juicer inför imorgon. Kom precis på att jag skulle köpt lime också. Memo to myself!

Jag ska också passa på att bli nyttig, röra mig mer nu nör jag slutat röka. Känns ju en aning mer värt det nu. Kondisen kommer jag få behålla bland annat. Plus att man går tydligen upp i vikt av att sluta röka (vilket jag redan märkt ÅNGEST) så nu ska jag göra min dagliga hemma workout, börja tänka på vad jag stoppar i mig och promenera med hästen mycket. Vafan, kan jag sluta röka, kan jag fixa detta med? Är hur pepp som helst iallafall.

Ska snart åka till stallet och möta Zäta som ska ta ut Perla på en sväng. Dalila har vilodag idag, men en promenad med mig från marken kan hon nog behöva.

I'm on a f*cking role here!


Ett stycke tjock Sajko


Mina fina!


high five pässica!!! :)

2009-08-18 // 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback