23. Grattis :)

Hej hopp.

Mycket snack om min lilla pålla just nu, men what the heck! Var ute hos henne tidigare idag och guess what? Hennes fossing var bra! YAYAYAY! Skrittade ut en sväng idag med Totte ocg Pernille. I blåååst. Med ny miljö. Kan ni gissa resten? Haha mupphästar AB. Dalila hoppade till bara vinden blåste lite för hårt på henne. Tramsisar :) Men glada jag fick rida på stjärnan. Happy.
 
Åkte sedan förbi Sassus som fyller hela 21 år idag! GRATTIS! ´Ännu en gång kom du ikapp och blev lika gammal :) Vi åkte förbi stallet sen igen för att jag hade kvällsfodringen. Visade Sassa alla saker snabbt och så. Hon ska ju börja rida Dalila ett par gånger i veckan nu. Kan vara skönt att få lite avlastning ibland. Är ju i stallet 7 dagar i veckan annars. Inte för att jag klagar, men jag vet andra som gör *skratt* Men det ska bli kul.'

Imorgon är det stallet igen såklart. Det är nog enda planen. Kanske blir filmkväll sen med. Lutar mot det.

Nu ska jag knapra alvedon och låtsas bli frisk.



Memo to self: Ring läkare



Grattis babe!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback