3

Detta är då dag 3 som RÖKFRI. Det har gått hur bra som helst verkligen. Inte haft några som helst svårigheter eller humörsvängningar. Det enda "jobbiga" so far var nyss. Telefonen ringer, jag svarar och hjärnan ber mig gå ut och röka. Panik, panik, inte röka tänkte jag och började knata runt runt i lägenheten.

Snilleblixt! Hämtar ett äpple och lägger mig i sängen och snackar vidare. Puh. Jag klarade det.

Satt en aning kaxig igår och babblade om hur lätt det var att sluta. Jag kom på det bara sådär när jag vaknade i söndags. Har inte rökt en cigg sen lördagsnatten. Och det har gått asbra. Det kommer gå asbra. Men jag ska nog inte kaxa upp mig för mycket. Om några dagar kan jag, men inte nu.

Ville bara skriva en rad om mitt sluta-röka-tvärt-projekt.


Wish me luck!



fan vad STRONGT!!! jag klara inte äns tre timmar! om du kan så tänker fan jag försöka hahaha

2009-08-10 // 15:40:02

Go for it! Det är lättare än man tror bara man har lite jävlaranamma i sig haha

2009-08-10 // 18:05:15

Du är bara så himla duktig.

För över varje veckas rökpengar till ett eget konto så blir du ännu stoltare. Så gjorde jag och vips hade jag 5000.- att slösa upp :)

2009-08-11 // 08:42:40

Oh va dmycket fint Lilisen skulle kunna få haha :)

2009-08-11 // 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback