3 veckor som rökfri!

God morgon.

Vilken jäkla natt det har varit. Har inte gått och lagt mig än haha. Så det kan gå. Lekte fredag igår eftersom jag måste var anykter och fin imorgon när Dalila och Totte flyttar. Herregud vad tiden har gått fort! Sista dagen på Solsätra idag :( Känns ganska tråkigt men samtidigt kul att komma till ett nytt stall. En annan sak som är tråkig är att Pållan är halt :( Hon markerade kraftigt på höger fram efter att vi skott henne. Hon blev öm, svullen och gallig runt om och ville inte gå på tassarna. Men igår var det bättre, fortfarande halt dock och hade puls. Liite lite puls imorse med, ska kolla hältan senare idag. Ska även bada henne, sopa ur boxen och plocka ihop alla saker. Kanske shoppa lite också :) Behöver en ny vattenhink, ett ordentligt stallapotek m.m. Köpte en sånhär badrumshylla i stål (som man brukar ha vid badkaret) som jag ska skruva upp på boxen imorgon. Perfekt avlastning för småprylar.

Annars blir det nog en lugn kväll för min del. Nu ska jag försöka få igång mobilbloggsinställningarna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback