5. Nattbabbel

God kväll, god natt eller god morgon. Välj själva! :)

Har flytit på bra på jobbet idag. En liten pettitess fick mitt hjärta att hoppa högt ett tag, men om man bortser från det så var det en bra dag! Hann förbi Dalila en sväng innan jobbet. Hon fick dock vila idag eftersom hon gått 6 dagar i rad. Efter Stallet smet jag in på Datareal och tog en snabbfika med Helena. Mycket trevligt!

Imorgon ska jag rida på morgonen, sen hem och duscha och åka och jobba. Blir nog sent imorgon kan jag tänka mig. Men kul! Sen är jag ledig fram tills på lördag då jag ska hålla i ponnyridning på jobbet. Vi ska nämligen ha öppet hus då! Så ni som vill se jordens finaste ställe eller bara vill se var jag jobbar är välkomma! 

Mer info här!


Jo en sak till! Måste få tjata och berätta hur duktig jag är. Klev nyss in på dag 5 som rökfri. Fortfarande inga som helst problem! Inte minsta lilla humörsvängning, panik eller stress. Det går så jääkla bra! YAYAYAY!


God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback