Barcelona update 3

Jag lever! It's alive!

Snabb update innan batteriet på datorn dör och internet försvinner.

Vi har festat en del och träffat så roooliga människor från hela världen :) Galen partystad! Festen håller på tills 7-8 påmorgonen. Nice. Vi har även flyttat från den lyxiga lägenheten till ett litet hostel en bit ifrån. Ganska kul att bo här med för vi kommer ut så mkt mer och ser andra saker. Man blir inte lika bekväm. Plus att det bor massa roligt folk här med :)

Med tanke på att vi festat en del och sovit till 2 på dagarna så är jag inte så tokbrun ;( Muchos ledsen Jessica. Men lite färg har jag fått. Har grillat benen speciellt med sololja. resen har jag faktiskt haft SPF 30 på. Jenni, är du stolt nu? :)

Ikväll är det strandfester längst heela stränderna så vi ska stila till oss nu och dricka Sangria. MUMS!

Shoppat lite har jag också gjort ja.


Men livet är underbart här, vill knappt åka hem men jag saknar för mycket där hemma för att vara kvar.

*Rent kranvatten (utan galet mycket klor)
*Min säng
*Svenskt godis
*Katterna
*Dalila
*Vänner och familj

Märks det att jag är lite stressad nu när jag skriver? Haha så kan det gå. Bilder kommer när jag är hemma vid min snabba dator och mitt snabba internet. Inte för att det är så mycket bilder, men iaf.

Party on people!

"Skål och välkomna, kul att alla kunde komma!"


» jenni

gumman! jag är så stolt! =)

Nu siktar jag bara på att få på dig solskyddsfaktor 30 över heeeeeeeela kroppen! Ingen dum grillolja! ;-p

Skönt att du har det kul!

Vi saknar dig massor!

Massa kramar från moi och Liten!

2009-08-03 // 12:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback