Lame!

Blir lite ledsen när jag får höra sånt här. Jag orkar inte ens bry mig för det är så onödigt och lågt att prata sådär bakom ryggen så att det kommer fram till mig tillslut, men inte direkt. Det är nog bara avundsjuka som ligger bakom det hela. Varför skulle man annars hålla på såhär mot en "vän"? Men jag är stolt över mig själv, det jag gör och vad jag har åstakommit med. Jag har gjort ett bra jobb, och det stör nog en del.



Men fuck it! Jag är stolt, orkar inte diskuter vidare om det här, ville bara skriva av mig.

Avundsjuka skapar otrevliga människor. Inget som jag orkar bry mig om.

Be the bigger man!

Punkt!




Min fina Dalila. Du gör mig lycklig!


» jenni

klart folk snackar skit för de är avundsjuka!

finns ingen annan anledning. du är världens goaste, rakaste tjej!

du är superduktig! var stolt! skit i andra! =)

2009-08-09 // 19:12:51

Yay! håller med Jenni!



Go girl!

Or Go Man!

Whatever you like!



2009-08-09 // 22:01:22

Du har så rätt så rätt.

Ni har verkligen utvecklats jättefort du och Spanjorskan :) Och alla kan inte glädjas åt andras framgång. Tyvärr.

2009-08-11 // 08:45:30

Ja iallafall på sista 2 månaderna.

Nej det är lite tråkigt att det inte kan sägas framför mig. Men I don't give a flying f*ck :)

2009-08-11 // 10:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback