Nu ni, jag har tappat all sans haha

Jepp. Idag red Zäta Dalila på volten. Jag kommer förbi, tar lite bilder. Kollar på hinder. Ställer upp ett hinder till Zäta. Hon tar mod och hoppar! Jag får storhetsvansinne och hoppar upp efter. I jeans och tygskor... Höjer hindret. Hoppar 50 cm. Sen 60. 70. Sista sprången hoppade vi 80 cm! Haha Det var sååå högt och läskigt! Men kul :)

Kan säga att mitt fejs... ja, vi låter det tala för sig själv :) Ju högre, desto värre miner :)

Enjoy!






Tjockisar!

    
Småskutt ger bättre miner :p




Här tycker Jessica att det är lite väl högt :)


» jenni

hahaa älskar sista bilden!

ditt ansiktsuttryck är priceless!

Gulle er! =)

2009-08-21 // 10:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback