Rubrikhelvette

Nu är jag lite trött på att vara sjuk. Fan semestern är ju snart slut :/ Segt.

Igår hände inte så mycket. Låg hemma och mådde piss hela dagen. Fick lite undanstädat mellan febern. Mådde lite bättre på kvällen sen (efter massa ipren och hostmedicin) åkte jag till stallet och skrittade ut barbacka med Pernille. Haha tänk att en skrittrunda kan bli så rolig :) Sen åkte jag hem och duschade och rullade mot söder med Kubbe och kikade på Dennis och Timpas spelning. Sen hem och kolla på Roadtrip - Beer pong. Ganska kul faktiskt.

Idag fyller världens bästa Helena 20 år! Och vi här hemma är snorisar och kan eventuellt inte åka och gratta. Känns lite dumt om man smittar ner alla man känner haha. Vi får se vad som händer. Annars är enda planen idag att åka och ta hand om min lilla Grå i stallet. Ska kanske börja packa och se över hennes saker innan flytten den sista. Ska bli roligt!

Nu ska jag se klart på Crank II (?) och vila.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback