Movie, movie, movie

Hej hopp!

Här är allt precis som vanligt. Inge spännande har hänt, alls. Sitter och väntar på att bror min ska komma förbi så ska vi se What's lova gotta do with it, filmen om Tina Turner. Den är så jääkla bra!

Sen blir det att kliva yupp med tupparna imorgon och släppa ut hästarna och sen rida ut med Tette. Ska sedan möta upp Rachel och träffa hennes lilla chihuahua som jag eventuellt ska ta hand om på dagarna medans hon jobbar. Mys! Senare på kvällen blir det kinakäk med Solsätragänget. Lördag blir det eventuellt lussefika i stallet och en vända in till Söder för att leka med Kubbes vänner. Söndag vet jag inte riktigt ännu. Smått fullt upp iaf.

Om någon letar medryttarhäst så skrik till btw. Jag är på jakt efter lite hjälp med min pärla. Skriv ett mail vid intresse på [email protected]

Hejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback