Tänk om jag hade ett litet litet ridhus, umpa umpa falleralleraaaa

Okej, ingen har väl missat snökaoset som dragit in över Sverige senaste dagarna? Men idag är det ju galet! Jag kommer knappt ut genom min ytterdörr på bottenvåningen för all snö. Jag ser knappt ut för all snö som är på mina rutor. Tåge´n härifrån går knappt och jag har nada bensin i min lilla bil som jag inte ens lär hitta på parkeringen bland all snö.. Jisses. Så att ta sig ut till hästen idag lär bli ett projekt. Dom har varnat massa folk i ösmo/nynäs att stanna hemma eftersom plogbilarna knappt själva kommer fram i snön.









Idag får bli en städa-hemma-dag. Ska se till att laga någon god middag lagom tills min antagligen frusna myspojke kommer hem efter jobbet. Om han nu kan ta sig ut hit då haha. Sen blir det nog mer varm oboy och någon säsong av Big Bag Therory <3



» jenni

guuuuuuuuu så mysigt=)

2009-12-17 // 12:46:52

mja fast nu blir jag orolig, det slutar liksom inte snöa? Fast det var en gubbe här och skottade fram min trappa och dörr :)

2009-12-17 // 13:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback