Yatzy!

God morgon!

Har varit lite dålig på att uppdatera, sorry för det. Helgen har flytit på. Fredags lekte jag med Helena efter att det var en tjej ute och skulle kolla på Dalila för eventuellt medryttarskap. Satt hemma hos mig och mös. Trevligt! Igår var det en annan tjej ute och kolladepå min stjärna, och efter det åkte jag hem och fick pizza :) Somnade en stund och vaknade vid 9 tiden. Jag och Kubbe bränner till Coop för att köpa julmust och godis. Vi kom även hem med ett Yatzy och en kortlek. Så min lördag blev Yatzyspel med julmust och sockerkaka haha. Börjar man bli gammal om man sitter hemma så en lördag? Avslutade hela kvällen med en film. Massa massa mys.

Ska snart åka till stallet igen. Även idag ska det komma en tjej och kolla på Dalila. Sen får vi se hur jag gör och vem jag väljer. Svårt svårt... men det var min helg i korta drag.





» jenni

YATZY!

2009-12-07 // 10:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback