14 Februari

Att det är alla hjärtans dag idag tänker jag inte heller prata om. För jag ska ju mysa loss på jobbet där det är fullsatt till taken ikväll. Kommer bli en låång natt. Men det kommer bli kul att jobba. Ja juste, vet ni vad vi fick igår? En korg med en lapp "Till personalen på alla hjärtans dag <3" Så fick vi varsin chokladask. Mitt jobb är snart för bra för att vara sant! :)

Nog om det. Ehm.... ja.. nu hade jag nog inge mer att säga. Kan bjuda på två bilder istället. Jag och Daniel var förbi Häringe slott.


Ibland får man lov att bjuda på sig själv, helt enkelt.



Min vän Daniel blev bästa vän med riddaren. Grabbar!


Nu känner jag mig småbitter :/ Ska ta och städa och se om det känns bättre. Det eviga jävla städandet alltså!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback