Bad day

Igår vaknade jag av att solen lös i mitt ansikte. Blev på strålande hunmör och skjutsade upp Jonas till Kompassen. Därefter svängde jag förbi Ellis och lämnade resväskor och tog en fika. Efter det plockade jag upp Jessica som skulle ut med sin mammas vovvar, så då passade jag på att dammsuga rent i min bil (vilket behövdes). Efter det bar det av mot stallet. Och precis då sätter mina bromsar igång att ila och snissla igen. AAAAH, hjärnblödning!! Jag tvärvänder, bränner upp till Mitsubishi Center och är helt övertygad av att nu kan dom äntligen höra gnället. För er som kanske inte vet så har jag lämnat in min bil 4 ggr för bromsarna, redan samma dag som jag hämtade den. Och när killen i verkstan sedan tar sig en tur så vad händer inte då? JO; bromsjäävlarna låter inte! Som vanligt! Åh, pinsamt. De måste tro att jag är dum i huvudet eller något. Så jag kör ett varm med verkstadsgrabben med, och som sagt. Inte ett ljud. Åker argt därifrån och vad händer i stallet? Jo GNISSEL!! Där fick jag lust att köra rakt in i en vägg! Men jag vänder, bränner tillbaka mot Länna och bromsarna låter jätte mycket hela vägen. Fram till rondellen där verkstan ligger. Där blir det tyst. Så jag åker omkring i området i 40 min och försöker få fram ljdet så att de kan fixa det. men icke. Så jäkla typiskt.

Ni kan kanske förstå att vid det här laget var jag bra irriterad. Åker och hämtar Jessica i stallet och åker hem till henne. Tar en kopp te och slänger på Mannen som kunde tala med hästar. Så himla fin, men tung film. Haha vi satt båda två och höll oss från att gråta :) Allt kändes lite bättre efter det. <åker och handlar med Mamma på Coop också, och hon köper massa godsaker till mig. Tack! Så dagen slutade lite bättre iaf.

Det som händer idag är att jag ska jobba 15-stängning. Hoppas att det blir ganska tidigt idag. Så innan det ska jag nog inte göra så mycket. Eller, vi får se vad som händer.


Dumma bil. Fast jag älskar dig ändå!


» jenni

jag tror att du är paranoid systrami pöss

2009-02-19 // 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback