Eller tar du hela själv? VA?

Hej hopp.

Kom hem för en liten stund sen. Min dag har inte varit superspännande, men jag tänkte dela med mig iallafall. För det är väl det man ska? (dela med sig, eller snåla? En vanlig fråga får man tåla! Om du har ett äpple vill du dela den med mig.... Den låten dök upp i mitt huvud :) Började dagen med att jobba. Var lugnt och skönt idag så allt flöt på. Åkte och tog en snabb kopp te med Daniel, åkte och plockade upp Helena vid tåget, fick för mig att Helena skulle ta hål i tungan så vi bränner in till söder. Men eftersom äckelungen drar till Dominikanska den 26e i en månad (!) så tyckte inte dom att det var en bra idé med tanke på läktid och bakterier. Så vi får försöka när hon kommer hem igen :) Efter det åkte vi till Tungelsta och tog en kopp kaffe och kikade film hos Dirks föräldrar. Och nu sitter jag här. Wie?

Ska försöka hålla mig vaken lite till eftersom jag jobbar 16-slut i morgon. Och slut kan vara allt i från 01, 02 till 03. Yay. Likadant på lördag. Men jag är glad ändå. För en kul grej som jag möttes av på jobbet idag är att vi ska ha peronalfest vecka 9. Perfekt att lära känna alla på bekvämt och privat sätt, och inte bara jobb. Och lappen var så jäkla skön; Personalparty! Lite mat och mycket vin! Precis som det ska vara!

Nä nu ska jag kolla på tv, eller nått.


sv: haha, okej :) hoppas du hittar någon där då :)

2009-02-13 // 09:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback