En pärla

Så var man hemma igen. Provred tjejens 5åriga fuxvallack som var suupergo! Dundermysig att hålla på med, supersnäll och framförallt stabil att rida. En liten pärla. Jag är ganska nöjd med  in insats, kunde dock sträckt mer på  mig och drivit fram han bättre till handen. Men hur lätt är det att bara hoppa upp på en ny häst, framförallt en unghäst? Tjejen verkade också nöjd så jag hoppas hon ringer här framöver. Blev lite stressigt då hon skulle iväg till skolan. Men jag hoppas, hoppas och hoppas lite mer att jag kan börja rida den. Kommer nog bli bra när man känner hästen också.

Ska snart åka och kika på när Emelie rider lektion på Farris (hennes häst), sen vettetusan vad man ska göra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback