,.

Nyss hemkommen från jobbet och borde sova. men jag är lite uppe i varv så jag går och småstädar och piffar. Sådär klockan halv 4 på morgonen. Bra skit. Jag svängde ju förbi Hem ljuva Hem där Jessica jobbar ibland och småshoppade lite. Blev en del ljus och ljushållare och en ny duk till köket. Hann inte roffa åt mig så mycket mer eftersom jag skulle till Häringe och jobba sen. Och det gick bra. Lugnt och fint.

Men nu är jag ledig tills på tisdag då vi har städdag på jobbet (Almåsa). Sen jobbar jag inte för ens fredag igen. Kommer nog bli skönt att få vara lite ledig nu. Komma ikapp här hemma med allt som ska göras. Bland annat döda den HEMSKA blå fondväggen i köket. Den ska bort, bort, bort! Bleh.,..

Nä nu ska jag koka lite te och tända ljus och somna i soffan med en film. Men inte med tända ljus, Har hört att brandkåren redan varit här nere på valla för någon timme sen. Creepy.


God morgon



Japp.. det stämmer. Var i grann lägenheten.. Fick utrymma huset

2009-02-22 // 12:04:42

Grannen hade fest & jag gissar på att han släkte en cigg lr ngt i en ölburk & däcka..

För det låg 2 ölburkar & ngt tyg-aktigt utanför hans sovrumsfönster som hade bränds. Så lägenheten är avspärrad i väntan på utredning.

2009-02-23 // 00:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback