Humangus semlus

Vad glad man blev imorse av att kika ut. Sol, sol och åter sol plus en massa snö. Snön tycker jag igentligen inte om, men om solen lyser så är det ganska mysigt.

Igår i stallet så hade jag noll insperation och det slutade med att Jessica fick rida ut ett varv med Raddan. Hon var pigg (som vanligt) men skötte sig bra då hon inte fick några dampanfall. Men alla 10 gångarter hann hon med :) Skulle ta en bild, men hon stod inte stilla utan trampade runt och såg ut som en åsna. Så nytt försök i morgon!

Efter det åkte vi hem, gjorde oss i ordning och hookade upp med Daniel och Zabine hemma hos mig och Dennis. Jag fick också den stora äran att skjutsa Daniel till Bromma. Taggade till tusen på vägen dit i bilen och hade jätteroligt, men sega som få på vägen hem. Fattar inte varför det alltid är så? Hur som, Vi avslutade kvällen på värdshuset där vi träffade Ante, Mickis, Skåne och Henke. Jag tycker det är så skönt att bara sitta ner i lugn och ro och umgås och prata strunt med vänner. Så enligt mitt tycke var kvällen bra. Hör du det Jessica? Den var bra! :)

Idag händer inte så mycket mer än att jag jobbar. Ska stila till mig snart så jag eventuellt hinner åka till Hem ljuva Hem och shoppa lite :) Är inte hemma för ens i natt någon gång efter 2-3 så vi kanske hörs då eller så skriver jag en rad i morgon.


MYS!


Haha! Har ni sett en större semla? Observera att det är två normalstora i kartongen till höger :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback