Morgonstund har guld i mun

God morgon!

Sitter här med tända ljus och äter frukost. Frukosten är den heligaste måltiden enligt mig. Det är viktigt att äta ordentligt på morgonen, så står man sig bra resten av dagen. Plus att jag ocg Dennis brukar hinna stta ner tillsammans och mysa på morgonen. Sen har jag alltid perioder av vad jag ääter. Nu är det lättvanilj yoghurt med russin, solroskärnor och linfrön som rockar. Gott att ha i hallon också (om man kommer ihåg att tina dem såklart).l Men Min och Jessicas senaste frulletrend är marmelad! Hur gott är inte det? Jag har iaf inte ätit det på måååånga år. Så nu smårostar jag en macka, på med lite smör sen massa aprikosmarmelad. Utan bitar såklart :) Och så dricker jag alltid te eller kaffe på morgonen. Oftast blir det lite grönt te.

Så ni vet :) Har ni några frukostritualer? Eller hoppar ni den helt?



Hur som, ska snart åka och hämta Sassa, som ska låna min bil medans jag är på jobbet. Hennes katter ska till veterinären. Och vi har städdag på jobbet idag. Så  efter jobbet ska jag till stallet och rida, och slutligen träna efter det. Kanske hinner med en snabbsol på jobbet innan jag åker? Hoppas, hoppas!


» sassa

hihihi (=

2009-02-24 // 18:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback