Seg

Usch det är så mycket som snurrar i huvudet. Det som snurrar mest äår allt kring ombildningen av vår lägenhet. Vi ska ju köpa den och det ska tydligen vara klart i slutet på mars. Så det är en sjukt massa papper som ska skrivas på, springa på möten och blaha. Men det är lite kul ändå! Vi ska ju faktiskt köpa vår lägenhet tillsammans :) Vuxenpoäng till mig!

Igår så töntade jag runt massa och fördrev tiden. Träffade Jenni en snabbis, åkte och pussade på Helena och Dennis på jobbet, åkte till stallet och sen tränade jag. Har småträningsvärk idag. YAY!

Idag gick jag upp innan tuppen (härliga 04:30) för att åka och jobba. Jobbet gick bra och jag älskar det bara mer och mer för varje dag. Jag som var beredd att ta första bästa skitjobb, slutar med att hamna på den bästa arbetsplatsen man någonsin kan ha. Känner mig lyckligt lottad där. Sen var jag förbi stallet och nu sitter jag här. Typ. Är sjukt seg. Ska sätta mig med Dennis och kolla på lite framtida kök. Dags att börja planera renoveringen :) AAAAHHH, galet Jessica, galet!


» jenni

helt gaaaalet!

2009-02-11 // 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback