Snack.

Alltid när solen skiner så blir jag på bra humör. Får liksom en massa ny energi! Himla skönt.

Idag ska jag ta en promenad med Babbel ut i skogen och njuta av solen. Efter det ska jag nog träna (i brist på annat att göra under dagen). Blev bara 50 minuters träning igår så det kan jag nog göra. Sen igår så hoppade ju Carina hästarna. Oh, Babbelur blir så himla glad av att få hoppa! Hon blir som 2 år på  nytt, det gamla vraket :) Så medans hon hoppar Jojs så rider jag fram Raddan. Och vad händer när vi travar fram i hennes friska tempo? Jo, hackamoret går sönder (!) så där travar jag på henne med tyglar som bara hänger och enda kontakten jag har med henne är öronen vid nackstycket haha! Så det var i princis bara att hoppa av i farten och leda hennes nos till läktaren där Jessica hade varit och hämtat det nya tränset :) Bra där, bra där!

Efter stallet åkte jag hem moch fixade till mig, sen åkte jag och Dennis iväg på en "date" tillsammans och gick ut och åt. Jag åt chinamat och han tog en black and white. Och ni kan aldrig gissa hur glada vi båda blev och hur skönt det var att hitta på något.Bara vi två. Jag blev sådär superlycklig så man nästan kände sig berusad haha :) Men vi ska försöka göra någotf själva varje söndag när det blir såhär tokigt med endast "hej och hejdå" stunder om dagrna.

Dags att svida om och åka till tottohästen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback