Stupid cat

God morgon.

Tänker inte ens nämna att det är fredag den 13:e idag. Så ni vet.

Vaknade för en stund sen. Sitter och bråkar med min dumma katt Killer. Han är på sitt värsta humör och går och puttar ner saker, biter på sladdar, hoppar överallt där han inte får. Jag blir galen! Dumma dumma katt!!

Jagbörjar ju inte jobab föerns 16 idag s jag ska städa upp här hemma inför helgen. Kan vara skönt att komma hem till ett rent och fint hem. Kommer nog åka förbi stallet och säga hej till Babbelur också. Ska/kan inte rida förens söndag. Länge sen jag hade flera hästfria dagar på rad! Men jag ska iaf ut och gosa lite idag.

Nä, ska ta och jaga ikapp min olydiga, jävliga katt. Usch vad jobbig han är när han är på sånt här retsamt humör. GAH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback