Svart som natten version 2.0

Jaha då var man uppe igen. Gick bra på jobbet igår, fast jag var bra trött efter 12 haha. Efter jobbet så la jag mig och solade en stund på relaxavdelningen på jobbet. Crazyass skönt! Ska nog ta en massage i stolen idag med.

Efter jobbet mötte jag upp Sassa och Carro för att sedan åka till Rudan och träna. Och efter det så drog vi plus Daniel förbi Sassus och drack lite te. Hoppade i säng vid 21.

Det var min dag i korta grag. Idag ska jag jobba till 14 igen, sen hem och vila och förbereda mig för kvällens bravader. Jag och Daniel ska inta "kaosmode". Och då ska vi inte ha kaos som i kaos, utan en annan sorts kaos som bara vi kan ha :) Svårt att förklara, men kul som fan har man. Dessan är iof också duktig på att inta kaosmode.

Hur som, skriver en rad efter jobbet sen. Dags för lite smink.


Tjillevippen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback