Svart som natten

Okej. Det är mitt i natten... blä. Gick ju och la mig tidigt igår. Kunde jag somna tro? NEJ! Låg och vred mig till minst halv 11. Suck. Men jag har vaknat flertalet gånger inatt och tittat på klockan. Det är så skönt när man har det i kroppen hela tiden att man inte vill eller kan försova sig, att man vaknar automatiskt till och från. Kanske är den inre väckarklockan? För idag vaknade jag 10 min innan alla andra klockor skulle ringa.

Sitter och dricker en kopp te, en enerigidryck och kämpar med att få i mig en macka. Går sådär kan jag också tillägga :) Börjar känna mig ganska pigg och vaken nu också. Har ju varot uppe i 30 min.

Nää, dags att sminka sig lite och sen bege sig kanske? Bra idé.


» jenni

fy farao vad tidigt du är vaken :-c

2009-02-05 // 09:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback