Today

Vet ni vad? Min vän Sassa tog sitt körkort igår! Fyfan vad glad jag blir :) Så medans jag jobbade fick hon låna min bil och glida runt med hela dagen. Grattis gumman!!

Gick super att jobba igår med. Var hemma halv 2 inatt :/ Crazy ass seg nu och måste hålla igång hela dagen så jag kan lägga mig tidigt. Börjar nämligen 06 i morgon! Vilket betyder uppgång kl 04:30. Var ett tag sedan jag klev upp med tuppen. Men det kommer gå bra.

Planer för idag är stallet, hemoch städa sen sova. Skulle behöva träna idag med :/ Kul va?


» Sassa

hihi Tack för lånet baby glad

haha! Oo du behöver inte vara orloig för några olater alls!.. din bil var jätte duktig och gjorde presic som jag ville.. märkte inte av någon seperations ångest heller! otroligt lyhörd och följsam en riktigt duktig bil!!! haha :D



klappa på den fina bilen

puss ;)



2009-02-04 // 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback